2013. január 20., vasárnap

Jöttem, írtam, osztottam...

Szóval az van, 
... kezdem a zenével. :D Abszolute kedvenc, nálam is ez pörög, még ide pötyögök. :)




... és most, vágjunk is bele. 
Idáig kicsit eltűntem, de most rajta leszek, hogy legalább hetente kétszer-háromszor, párszor nyomott hagyjak itt. 
Ami most perpillanat történt velem, hogy iszonyatosan kitoltam magammal. Leszögezem nem bírom a horror filmeket. Igen, igen, az a kilincsszorongató-tv-t szidó egyén vagyok, ha odakerül a sor, és meg kell néznem egy ilyesfajta filmet. 
Egyszer próbálkoztam egy Stephen King könyvből készült filmmel, valami havas hegyen volt pár haver. Meg persze valami szmötyike, ami úgy nézett ki, mint egy gigantikus kukac, csak mikor kinyitotta a száját körbe fogak voltak, bele mászott az emberekbe, és belülről ette ki magát, a kis drága. ((Akinek felkeltette az érdeklődését szóljon, keresek hozzá egy pontos címet.)) Na ez a czukorfalat elszabadult a házban, én meg a következő kettő kötőjel tíz percet úgy töltöttem, hogy szorongattam a szobakilincsét, és motyogtam a tv-nek, nem épp monitorra valókat, szóval ez a fantáziátokra van bízva. 
A lényeg, ENNYIRE nem bírom a horrort és fajtársait.
És amire ki akarok lyukadni...
Rákattantam mostanában a koreai sorozatokra-filmekre. Ma gondoltam leszedek egy filmet a változatosság kedvéért. Találtam is egyet, romantikus-drámaként volt feltéve. És a FRÁSZT az. Na jó volt benne az is, de nem az a lényeg... A csaj látja a halottak szellemeit, és nem ám ilyen tündibündi módon, mint pl.: A szellemekkel suttogó-ban, hanem mint egy időben terjengett egy videó a neten, amiben megy egy kis andalítózene, meg egy kis autó a szerpentinen, és mikor a kiskocsi eltűnik a képből egy csaj-szellem-izéke belehajol és beleüvölt a fejedbe a képből. Na ilyen szellemek, és persze, hogy megnéztem. Sötétben. Egyedül... majdnem, itthon van a család is, de mindenki alszik, ergo a lényegen nem változtat. Mellé meg ittam még egy kis kávét (így éjjel tíz-tizenegy fele), meg jó sok teát, nem sok sanszot adok a ma esti alvásnak. A gratulációs sms-eket fogadom a 06 30/... illetve hozzászólásokat, lentebb a megjegyzés rublikába. :)
Ez is egy módja, hogy ébren tartsd magad. ;)

Legyen mára ennyi...

PS.: Átbuheráltam a blogot, már akinek nem tűnt fel...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bary! Kitolsz itt magaddal. En utoljara ugy emlekszem 2 eve lattam horrorfilmet.Koszonom, eleg is volt beloluk.Valami sziklaszaros volt,nyomorek suttyo emberek sziklak kozott eltek vagy mi... Iszonyat-irtozatok-nem az en gyenge lelkemnek valo.
Haaaat teljesen radkattantam, orak ota a blogodon logok, ezert nem valaszoltam meg az emailedre, mert egy szabad percem sincs miattad :)
Timpi voltam <3

Baree írta...

Timpi! ^^

Jajj, én alapjáraton nem nézzek horrort, nem bírom idegekkel. :D De ez egy horror kedvelőnek ilyen light film lehet, visszagondolva meg nem egy frász, mert tudom, hogy milyen meg miért, meg happy-end-köszönjük, de hátna. :D
Bocsiii. :D De kaptam mailt, és mindjárt vissza is írok. :D Örülök, hogy benéztél. ;)
<3