2013. január 16., szerda

Zsupsz! :D

Táádááá, megjöttem. Huuh, már lassan féléve nem adtam se füst jelet, se semmit, szóval már időszerűnek gondoltam egy bejegyzést! ^^
Jelentem most már nekem is van tumblr-em. :D Nagyon király, bár még túl sokat nem tudok róla, csak hogy képeket tudok megosztani össze-vissza. :D
(ha esetleg valaki érdekel: ITT! )
Mit is meséljek még? Mit is? Vége láthatatlan idővel rendelkezem mostanság, szóóóval olvasok. :) Egyenlőre 4-5 könyv van a "kezem ügyében", és ha még olyanom lesz, véleményt is kreálok ide.
Hát mondjuk ennyi voltam.

----------------------------------------Műsor szünet--------------------------------------------

2 megjegyzés:

Abigail Philip írta...

Már épp fel akartalak tenni az eltűnt személyek listájára :) Írj gyakrabban, nehogy legközelebb egy tejesdobozon találd magad ;)

Baree írta...

Uhha, még jó, hogy megkerültem. :D
Írok, most felbuzdultam kicsit, aztán lesz itt "nemulass". :D