2013. március 15., péntek

Csúszva...

Hát kicsit megcsúsztam a bejegyzésekkel megint. És ha már csúszva, nem őrjítő ez az időjárás?! Én már nagyon azon se lepődnék meg, ha holnap meg 35°C lenne, és hawaii, DJ napfény. De komolyan. :D Délelőtt pont azon gondolkodtam, hogy egy olyan évre sem emlékszem, amikor március 15.-én esett volna a hó. Hát puff neki, mindent el kell kezdeni valamikor. Bár *lekopogom*, minket itt Békés megyében annyira nem érint, mint mondjuk azokat, akik a Dunántúl élnek, rekedtek. Teljesen megbolondult az időjárás.

Egy kicsit más, mostanában én is "elhavaztam" magam, megint rákattantam az olvasás&sorozat nézés, néha alvás variációra. :) Ezért is maradt el pár bejegyzés, meg igazán semmi extra nem történik. :)
Várom már a tavaszt! ^^

És így a bejegyzés végére, egy blog ajánló. :)
Egy Terra Nova-s történetet bétázok, The Diamond Girl-nek - így lehet ismerős a blogspotosoknak -, alias Biának. :) Nekem még egy elég új világ, mert csak annyit tudok, hogy ez egy sorozat, amit még nem láttam, de már rajta vagyok, hogy pótoljam a hiányosságaim. Szóval, aki ismeri a sorozatot, vagy szereti, vagy pusztán csak kíváncsi rá, az kukkantson be IDE.

Ennyi lettem volna, mindenkinek kellemes, baleset mentes pihenést, így hosszú hétvégére!


Nincsenek megjegyzések: