2013. január 25., péntek

Letter from USA...

   Szerdán végülis semmi se történt, tévesek már a szenzoraim. :D Eddig szeretem a 2013-as évet, de év végén többet tudok róla nyilatkozni. :)
   Két-három napja nem jelentkeztem, ami nem egy 'világvége-idő' és nagy dolgok sem történtek; nem váltottam meg a világot, még csak egy radioaktív pók sem csípet meg, így a pókemberes jövőmet is csúsztatnom kell még. :P 
Ami viszont történt... Hát én kiakadtam. :D 
   Szerda este nézegettem egy kiadónak az oldalát, és láttam, hogy feltettek egy részletet egy könyvükből, és hát az írónő nevét elnézve koreainak tűnt - kicsit rákaptam így a sorozatok miatt -, hát telibe találtam, akkor gondoltam ha már megosztották beleolvasok. Kár volt. Elégé. Már rögtön a negyedik szón padlót fogtam. A szereplők nevét bemagyarosították, vagy én nem tudom, de nagyon nem úgy vannak leírva mint az eredeti angolban (rákerestem). Csak pislogtam. Most komolyan? Lehet ilyet csinálni? Nem tetszik, akkor magyarosítjuk. Mi az, hogy már kötőjeles a neve, és egy magánhangzó van a sok mássalhangzó között, vagy mi? Nagyon fent akadtam rajta, csak belepörgettem a nevek miatt, de nem is olvastam el a részletet. Azóta is megfordul még a fejemben ez a dolog. De erre nem vonatkozik, a szerzői jog?!
'home-made' könyvjelző
   Ohh igen a cím. :D Levelet kaptam az USA-ból. :) Nem igazán levél levelet, fel lehet iratkozni Lara Adrian írónő hírlevélére és ha küldesz mailt, ők postáznak neked néhány könyvjelzőt a könyvei alapján, of course. Én feliratkoztam, írtam, vártam és ma megkaptam. :) Nagyon klassz, kár, hogy más írónál még nem láttam ilyet, de jófejség tőle. :D Na jó, igazából nem ez az első írói-könyves-könyvjelzőm... Már van két példányom Nillától is. :) Eddig mindig bajban voltam a könyvjelzőkkel, de voltak helyettesítők (zsepi, kártya, papírok...). Majd ha nem felejtem el, kattintok egyet az eddigi könyvjelző-gyűjteményemről. Bár mostanában még szemezek egy "home-made"-s könyvjelzővel is. :D

Ennyi mára. Gúdnájt, Embörckék!


Nincsenek megjegyzések: