2013. június 25., kedd

Miért is ne?

Rég voltam megint, de már kezdem belátni, hogy ez a blogolás nálam, igen időszakos tevékenység. Néha előveszem, foglalkozok vele, aztán elfelejtem, felé se nézek, de egy idő után, mindig újra itt kötök ki. Csuda kör ez. :)

Az időjárást most jelen pillanatban homlokon csókolnám, ezerszer jobban bírom a hűvöst, mint a 40 °C-os meleget. Persze talán nem ez a legideálisabb idő nyárra, mert ha nyár akkor meleg, de biztos vagyok benne, hogy lesz még itt meleg. :) Miért is ne?

Ami mostanában történt velem; igazából semmi világrengető dolog. Inkább sok apró kis dolog. Lett munkám, jövő hónap elején kezdek, és helyben van, ami külön jó. Átrendeztem a szobám - úgy másfél éve tervezem -, mindezt hajnalba a család örömére, mikor az ágyat rángattam egyik sarokból a másikba. :D Na jó a két hatalmas ruhásszekrénybe Öcsi is besegített. :D Elhatároztam, hogy a fizum egy részét félreteszem - és szívem szerint könyvre költeném, könyvtárat ide nekem(!!!) - és jogsira spórolok. :) Aztán könyvre, és ... Bár ha már könyv, új cél... ebben az évben 75-100 db könyvet áll szándékomban elolvasni. :) Aztán kitudja sikerülni fog-e, remélem. :) Miért is ne?
És még egy cél, bár annak még nincs konkrét határideje, nekem kell egy ilyen fotel. :) Nagyon tuti, már csak keresnem kell egy bevállalós asztalost, aki elvállalja nekem, hogy megcsinálja, de hát... Miért is ne?

   Itt a nyár... 
Van valakinek valami terve már? Nálam egy a biztos; családi buli!! De majd csak augusztusban, Szentendrén. Már előre várom, ezek a legjobb események, mikor mindenki - legalábbis a többség - ott van, és a hangzavar, meg minden. Marha jó. És maga a város; Szentendre. Ez itt a reklám helye. Imádom. Kár, hogy csak évente egyszer-kétszer jutok el. Majd mutatok képeket a városról. :) Mert hát... Miért is ne?
Ennyi lettem volna, csak így gyorsan, csak így röviden...

(Ezt pörgettem már két napja, mikor rám jön a zenehallgatás. :))

Nincsenek megjegyzések: